Wednesday, January 28, 2015

Cecair Merah Bak Delima..... Vivix oh Vivix

Assalamualaikum selamat bersiaran...

hari ni saya nak story berkenaan Vivix.... cecair merah bak delima yang dah jadi teman sejak sy beli kali pertama pada bulan JUN 2013.... sy ambil sebab sering keletihan, kulit jadi kering dan sering sakit kepala.... lagi satu sy ni xsuka sangat jenis2 tablet ni... vivix ni bentuk cecair dan hanya 1 sudu kecil sehari membuatkan saya tertarik untuk cuba...





bila baca entri kat blog pun mmg tertarik. Apalagi sy pun order la utk diri sendiri.... semangat nak cantik luar dalam.... hiihihi baca manfaat pun banyak

Di dalam satu penuaan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix® berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetic yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.
Melawan penuaan pada tahap sellular dan lebih dari itu.
Didalam kajian makmal, ramuan Vivix® telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap sellular.
  • Melindungi dan membaiki sellular DNA.
  • Member impak positif kepada pengawalan genetik.
  • Menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria.
  • Melambatkan pembentukkan protin AGE (Advanced Glycation End Products).
  • Juga menolong membantu menjaga/memelihara:
           -Kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan system imun, kesihatan sendi,perlindungan anti-oksidan,                 peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.

PENEMUAN REVOLISIONARI dalam anti-penuaan pada tahap sellular

Setahun yang lalu, Shaklee memperkenalkan Vivix®,produk supplemen revolusionari anti penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. Lebih 1 juta botol Vivix® telah pun dijual.
Vivix® merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee syarikat No.1 supplemen makanan di Amerika.
Didalam kajian makmal,ramuan Vivix® telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.


Semulajadi. Ujian klinikal keatas ramuan utama. Eksklusif untuk Shaklee.


4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular
  • Ø  Kerosakan DNA

Setiap hari,setiap sel diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan–serangan ini merosakkan pengkalan data genetic, menghasilkan satu “typo” (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan Vivix® melindungi dan memperbaiki sellular DNA.
  • Ø  Pengawalan Genetik

Pengawalan genetic menyumbang kepada deteriorasi (kemorosotan) umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix® mengaktifkan satu pengawalan genetic utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.
  • Ø  Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel

Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix® menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.
  • Ø  Penimbunan Protein AGE


Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix® adalah 10X lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur “muscadine”) untuk melambatkan pembentukkan protin AGE.


Keistimewaan Vivix Shaklee
Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Kebaikan Vivix Shaklee


  • o    Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • o    Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • o    Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • o    Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • o    Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • o    Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • o    Membantu merawat penyakit parkinson
  • o    Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • o    Meningkatkan kesihatan imum badan
  • o    Menggalakan kesihatan keseluruhan


Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

satu lagi Orang kata kalau nak tahu madu asli ke tidak, gi letak kat freezer (bahagian beku). Kalau beku, maksudnya ada campuran gula.

Cuba korang test letak Vivix kat bahagian sejuk beku. Tengok sendiri apa hasilnya,
Dulu,mula-mula saya dapat tahu tentang ujikaji ni, saya rasa macam..hmm.. betul ke Vivix tak beku .. Okey, saya pun test.

Amazing. Vivix memang tak beku walau berjam-jam dalam freezer. Malah lagi sedap rasanya.

Nak taknak, saya kena akui kehebatan Vivix. Rumusan dari 4 bahan ekslusif anggur muscadine, purple carrot, Europian elderberry, polyganum cuspidatum. Vivix juga turut di iktiraf sebagai Super Excellent Brand dari Books Of Record

Dahsyatkan Vivix ni, tak hairanlah kalau google testimoni Vivix, berjuta testimoni yang best-best. Dari sekecil-kecil masalah kesihatan, sampai lah ke penyakit kronik. Alhamdulillah dgn izinNya... tu la sebabnya sy wajib grab vivix ni.... 

nak miliki Vivix anda sendiri?? free pos tau.... klik untuk order


p/s: Sekiranya anda membeli produk shaklee melalui saya, anda layak mendapat:-



  • Cara pengambilan Suplemen untuk Mendapatkan Hasil Yang Optimum
  • Jemputan ke Secret Group Secara Exlusive
  • Barangan Shaklee dengan Harga Istimewa
  • Peluang Menjana income bersama ~Empayar Survival~ Shaklee

Contact : Takdir (whatsapp/sms/call)
+6012-5557152
fiklyn06@gmail.com

No comments:

Post a Comment