Wednesday, February 11, 2015

Petua Untuk Barang Kemas Anda sentiasa Kelihatan Baru

Saya nak share cara untuk Barang Kemas sentiasa Kelihatan Merelit-merelap.....
sebenarnya bila jumpa kawan2 lama depa suka tegur.... hg ni rajin pi cuci emas ka... tengok nampak merelit jer... mcm baru... tapi katanya klu pi cuci emas kat kedai emas selalu akan susut nilai( ni xsure reality atau karut marut....) sebab sy xpernah cuci kat kedai pun....
cuci kat rumah jer...
cuci-cuci barang kemas


saya gunakan   laundry fresh shaklee ... selepas 5 minit sy cuci dgn air bertapis mmg merelit merelap... 
selalunya saya akan buat sebulan sekali atau ikut mood... buh sikit je 1/2 sudu kecil... tapi klu nak kilat tahan lama.... lepas rendam nak bilas kena guna air mineral jangan guna air paip sebab ada klorin... 
memang berbaloi2, bukan setakat basuh baju tau... kasut sekolah tu rendam je... angkat & bilas.. putih melepak...
Retail Price: RM80 (5.5lb)

baju anak saya memang guna ni sebab almaklum la aktif semua kan... lepas makan lap guna baju... klu basuh mesin guna sabun biasa mmg tak berkesan la... tapi klu fresh laundry saya rendam 1/2 jam tengok sendiri warna air

klu terlebih rendam 2-3 hari pun xder masalah memang tak busuk... biasala.. kadang2 rajin terlebih... rendam2 terlupa... hihihi...

Selamat mencuba.... tiada lagi masalah untuk basuh baju & kasut sekolah anak anda....


p/s: Sekiranya anda membeli produk shaklee melalui saya, anda layak mendapat:-

·                     Cara pengambilan Suplemen untuk Mendapatkan Hasil Yang Optimum
·                     Jemputan ke Secret Group Secara Exlusive
·                     Barangan Shaklee dengan Harga Istimewa
·                     Peluang Menjana income bersama ~Team Takdir Irwani~ Shaklee

Contact : Takdir (whatsapp/sms/call)
+6012-5557152
fiklyn06@gmail.com

No comments:

Post a Comment